Livrarea Produselor este disponibilă pe teritoriul României şi în străinătate.
Vânzătorul oferă Utilizatorului următoarele metode de livrare ale Produsului/Produselor: expediere prin curier și expediere prin curier cu ramburs.
Livrarea Produselor prin intermediul Curierului se va realiza la adresa specificată de Utilizator în Comandă.
Daca livrarea Produselor sau accesul la acestea nu este posibil(ă) din motive independente de Vanzator, Clientul/Utilizatorul are dreptul la rezoluţiunea Contractului la Distanţă şi restituirea tuturor sumelor achitate, după caz. Clientul/Utilizatorul nu poate solicita plata unor prejudicii morale.
Costurile de Transport pentru livrarea Produselor vor fi plătite de Utilizator, la momentul plasării Comenzii, cu excepţia cazului când Contractul de Vânzare la Distanţă prevede altfel.
Costurile livrării Produsului (pentru transport, livrare şi servicii poştale) sunt indicate în paginile Site-ului la secțiunea “Costuri de livrare” și în momentul plasării Comenzii de către Client/Utilizator.
Termene de livrare.
Timpul de așteptare de la confirmarea Comenzii și până la livrarea Produsului către Utilizator (data livrării) se compune din timpul de pregătire al Comenzii pentru expediere de către Vânzător și durata de livrare a Produsului de către Curier.
Data estimată de livrare poate varia în funcție de Produs și/sau metoda de livrare aleasă și este comunicată în e-mailul de înregistrare a Comenzii și este de maxim 30 de zile de la data încheierii Contractului la Distanță.
Dacă Produsele nu au fost livrate în termenul indicat, Clientul/Utilizatorul poate solicita livrarea într-un termen suplimentar, de 5 Zile Lucrătoare. Dacă nici în termenul suplimentar Produsele nu sunt livrate, Clientul/Utilizatorul poate solicita rezoluţiunea Contractului la Distanţă.
În cazul în care Produsele sunt indisponibile (inclusiv în cazul în care Prețul sau unele caracteristici ale Produselor au suferit modificări, ulterior confirmării de către Societate a Comenzii, Vânzătorul va informa Utilizatorul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate Utilizatorului în termen de 14 zile calendaristice de la data informării respective, dacă Utilizatorul le-a achitat în avans. Utilizatorul poate confirma modificările intervenite cu privire la prețul sau caracteristicile Produselor, modificând astfel Comanda inițială, iar Vânzătorul va livra Produsele conform Comenzii astfel modificate de către Utilizator.
Recepția Produselor
Utilizatorul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezentei acestuia la adresa aleasă pentru livrarea Comenzii și se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar în care Curierul îl anunță că livrează Comanda, în caz contrar urmând a suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar în care se livrează Comanda va putea fi modificat doar cu acordul Curierului.
În cazul în care Utilizatorul se află în imposibilitatea recepționării Comenzii în mod personal, Comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării prealabile către Curier a numărului Comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorată dacă Utilizatorul nu îndeplinește condițiile de mai sus.
În cazul livrării la locul de muncă al Utilizatorului, dacă Curierul nu poate avea acces în incinta imobilului respectiv, Utilizatorul trebuie să se asigure că poate recepționa Comanda.
Utilizatorul are obligația de a semna bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea Produselor comandate, la care este anexată nota de livrare și va verifica dacă Produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în scris pe nota de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.
Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către Vânzător la momentul predării Produselor Comandate către Utilizator sau a persoanei indicate de acesta.